روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد رژیم صهیونیستی به ایالات متحده اطلاع داده است که نیازی به واکنش فوری و گسترده به حملات موشکی ایران احساس نمی‌کند.

بایدن و نتانیاهو - امریکا و اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، چند مقام رسمی دولت آمریکا که نام آن‌ها فاش نشد، در مصاحبه با روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کردند که مقامات صهیونیستی به آن‌ها گفته‌اند که نیازی به پاسخ سریع و گسترده به حمله موشکی ایران نمی‌بینند.

به گزارش واشنگتن‌پست، ایالات متحده آمریکا و اروپا نگران حمله رژیم صهیونیستی به اهداف اقتصادی در ایران هستند و بیم از آن دارند که پاسخ احتمالی اسرائیل منجر به تشدید تنش‌ها در غرب آسیا شود.

یک مقام ارشد اروپایی نیز اظهار داشت که تهران حمله به صنعت نفت و گاز کشور را خط قرمز خود می‌داند و چنین حمله‌ای احتمالاً منجر به پاسخ ایران به منافع انرژی کشورهای غربی شود و بر اقتصاد جهان تأثیر گذارد.

جمهوری اسلامی ایران پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت کشور توسط رژیم صهیونیستی، با شلیک بالغ بر ۲۰۰ موشک به اقدامات اسرائیل در ترور اسماعیل هنیه، رئیس‌ دفتر سیاسی شهید حماس و سردار شهید سید عباس نیلفروشان و همچنین سید حسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان پاسخ داد.

به گفته مقامات آمریکایی، ایالات متحده در تلاش برای کاهش سطح پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران است، اما متحدان اروپایی نگران هستند که آمریکا به اندازه کافی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم را تحت فشار قرار نداده است.

کد خبر 887282
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    1 1
    صهیونیستها قلع وقم خواهند شد